درباره موسسه آتیه داران روماک

درباره موسسه آتیه داران روماک

موسسه آتیه داران روماک از سال ۱۳۹۱ فعالیت خود را در زمینه بازاریابی و توسعه فروش آغاز نمود. این مجموعه با اتکا به دانش و تجربه خود در زمینه بازاریابی بین الملل از سال ۱۳۹۴ به صورت متمرکز و تخصصی، توجه خود را بر روی بازار آفریقا به خصوص منطقه شرق آفریقا معطوف نمود، با شروع تحقیقات مطالعاتی در بازار شرق آفریقا، کشورهایی مانند کنیا- اوگاندا- تانزانیا و… کشف پتانسیل های این بازارها، برای تکمیل تحقیقات و مطالعات خود، با دو رویکرد تحقیقات میدانی و ایجاد روابط با افراد متخصص در بازارهای هدف (بازار شرق آفریقا) در این چند سال توانسته است بانک اطلاعاتی جامع و روابط بسیار خوبی از بازارهای کنیا، تانزانیا، اوگاندا و… در سیستم کاری خود جمع آوری کند.
و بنابر موارد فوق که سیاست کاری موسسه روماک بازاریابی تخصصی در قاره آفریقا است؛ به دلیل افزایش و بهبود توسعه صادرات این وبسایت تخصصی، در زمینه بازرگانی و صادرات (به چهار زبان فارسی- عربی- انگلیسی- فرانسوی) را راه اندازی کرده است.
pic01.png

از جمله مهمترین مزایای حضور در سایت:

1. بازاریابی تخصصی مجموعه ها در حوزه آفریقا1. بازاریابی تخصصی مجموعه ها در حوزه آفریقا

2.ارتباط مستقیم و بی واسطه با مشتریان و شرکت های خارجی2.ارتباط مستقیم و بی واسطه با مشتریان و شرکت های خارجی

چرا irexporter؟

امروزه بازار تولید و صادرات به طور فزاینده ای رقابتی است، و فقط داشتن یک وب سایت کافی نیست تا بتواند منجر به ایجاد مشتری جدید شود. مشتریان به سمت رهبران بازار و کارشناسان متخصص سوق داده می شوند تا با اعتماد بیشتری تمام مراحل خرید خود را انجام دهند.
شرکت های تولیدی و صادراتی اغلب از ارائه دهندگان فعلی خدمات بازاریابی دیجیتال خود ناراضی هستند، به دلیل اینکه صرفاً با داشتن یک وبسایت زیبا و تعدادی کلمات کلیدی در آن نمی توان به مشتری های جدید دست یافت.
برسی ها نشان می دهد که مشتریان بیش از پیش فرایند خرید خود را بصورت آنلاین آغاز می کنند. اگر در فضای مجازی پیدایتان نمی کنند، irexporter می تواند بستر معرفی شما به بازار آفریقا باشد.


irexporter
، تجارت بدون مرز با آفریقا

موسسه آتیه داران روماک با هدف گسترش و رونق صادرات ایران و فعالیت در زمینه بازاریابی و توسعه فروش به صورت تخصصی در قاره آفریقا، برای نخستین بار وبسایت B2B تخصصی irexporter.com را در زمینه بازرگانی و صادرات راه اندازی نموده است.
irexporter.com اولین وبسایت B2B ایرانی با تمرکز بر قاره آفریقا است که با اتکا بر دانش و تجربه خود در زمینه بازاریابی بین الملل، توجه خود را به صورت متمرکز و تخصصی بر روی بازار آفریقا معطوف نموده است. در همین راستا، بر آن شدیم تا با ایجاد وب سایتی چند زبانه، فصلی جدید از بازاریابی بین الملل را به بازارهای آفریقا معرفی نماییم.
 
اطلاعات تماس
 
ما می توانیم شما را به بهترین شکل ممکن راهنمایی کنیم...
 
نشانی : خیابان مطهری , خیابان میرعماد , کوچه چهاردهم , پلاک 3 , طبقه پنجم , واحد 19
کدپستی : 1587856446
تلفن : 77493120-021
       021-86085811
       021-86085901
فکس : 43858195-021
ایمیل : info@irexporter.com
    web mobile  
© سال 98 کلیه حقوق مادی و معنوی این وب سایت نزد IR Exporter محفوظ می باشد . | طراحی توسط OFOGHIT